Organizator:

Najlepsze praktyki i strategie w kampaniach na Facebooku i Instagramie

Podziel się

W czasie szkolenia, eksperci z Agencji Interaktywnej r360 opowiedzą o najnowszych trendach i strategiach, które są skuteczne przy niewielkim budżecie reklamowym. Szkolenie będzie doskonałą okazją, aby poznać nowe techniki i narzędzia, które pomogą w skutecznym prowadzeniu kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie, nawet przy ograniczonym budżecie.

Co stoi często na przeszkodzie osiągnięcia sukcesu marketingowego? Przyczyn może być wiele, a jedną z nich jest niewielki budżet reklamowy. W czasie targów Look i Beuaty Vision Agencja Interaktywna r360 poprowadzi szkolenie, w czasie którego będzie doradzać jak sobie radzić, gdy nasze finanse nie pozwalają na zbytnie szaleństwa.  

Andrzej Szwatoński i Mateusz Ławiak wystąpią w trakcie drugiego dnia targów, które odbędą się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. W strefie Speaker’s Corner w pawilonie 8 a poprowadzą wykłady zatytułowane „Jak osiągnąć sukces z Google Ads bez wydawania fortuny?” oraz „Mały budżet? Nie szkodzi! Najlepsze praktyki i strategie w kampaniach na Facebooku i Instagramie”.

Podzielą się swoim doświadczeniem i zdradzą kilka tipów na radzenie sobie w sytuacji operowania niedużymi kwotami na kampanie.

Nie zabraknie przykładów przygotowanych konkretnie dla branży beauty. To z pewnością będzie inspirujące spotkanie!

Warto dodać, że specjaliści agencji odpowiadają również za sukces kampanii reklamowych dla Targów Look i Beuaty Vision.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny, ale obowiązują bilety na targi, które można kupić w serwisie ToBilet.

Pełen program szkoleń dostępny jest tutaj.